NO = BLÄ

USCH, FY, NEJ! Har NO prov imorgon...:( Jättesvårt typ. Usch! Vill inte ha det...men vem vill det?:)

Ska nog plugga snart, fast är på mammas jobb, men man kan lika gärna plugga här, o här har man ju en liten mami som kan hjälpa till:) Jag tror vi ska gå och köpa present till Cissi sedan. Säger dock inte vart^^
Och egentligen skulle jag dansat idag..men missar det:( P.g.a. plugg! Tråkigt"/

Har haft en ganska bra dag idag, med mycket skratt:D Josefin var sådär härligt flummig idag också, flera gånger till och med! Första lektionen var då SO. Det var väl ok, vi började på ett nytt område, industriella revolutionen typ. Fick även reda på vad jag fick för betyg för min tidningsartikel om Marie Antoinette ! Fick VG+, vilket jag tycker är jättebra:D Trodde jag skulle få mindre, eller i alla fall bara VG. Så det var bra!

Andra lektionen var engelska, då vi fick se fortsättningen på The Titans, som också faktiskt var helt ok. Efter lunch var det matte, då jag jobbade på flitigt som vanligt^^ Skönt att inte behöva ligga efter! Sedan var det B-spåk där jag hann precis, men först trodde jag att det inte var någon inne i klassrummet eftersom det dels var låst och att jag knackade, fast inget hände. Tillslut öppnade de när Louise sparkat på dörren ett antal gånger.

Sedan skulle det varit mentorstid för men min "mitt dröm rum" - grupp skulle till Nordiska Museét, så vi gjorde det på mentorstiden tillsammans med Wilfrried. Där fick vi kolla på rum från olika år och rita lite möbler. Sedan när vi delade oss från Wilfreid och sa att vi skulle gå på en grej gick vi istället ner och efter ett tag åkte alla upp till leksaksavdelningen eller ngt medan jag och Josefin stannade där nere på bänkarna. Satt o disskuterade lite stuff:) Sedan kom Cornelia och efter ett tag var Josefin helt inne i flummandet och jag, Jossan och Cornelia satt och skrattade(fast Josefin då 3 gånger så högt) och till slut kom en kille fram till oss och bad oss att vara lite tystare. Haha! Efter ett tag kom alla och när Wilfreid kom satt  vi och pratade om möbler(eller inte). Vi tog buss 44 och jag o Josefin gick till fältis där vi fikade på Thelins. Och Josefin och jag satt och skrattade där med, bla. när Josefin skulle säga "youtube" och istället sa juicetrube. Haha! Vi var helvirriga:)

Det verkade ävenn vara "baby-time" på Thelins eftersom det var hur mycket bebisar där som helst och en fick Josefin verkligen kontaktmed som hon satt och lipade med;)
Vi gick därifrån och innan vi skiljde oss ifrån varann tog vi en titt på Scorett. You just hav to love shoooes.

Gick till skolan och hämtade väskan mm och drog sedan hit. Men nu ska jag dra. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lin

FJORTIS!!
har du blivit sånn nu haha!

Postat av: Maria

är jag en fjortis?:) för att jag flummar eller vadå? :D

2007-03-06 @ 20:26:12
URL: http://straawberry.blogg.se
Postat av: Josefin

Ett gott skratt förlänger livet ;)

2007-03-08 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback