DUMMA BLOGG !!

Nej, nu är min blogg så jobbig. Eller den har varit de på sista tiden. Hrm. Jobbigt. Jaja, hoppas jag får in det här inlägget i alla fall.

Idag har jag pluggt två timmar NO! Duktigt duktigt! Fast det är tyvärr inte riktigt färdigt pluggat, men har ju fler dagar på mig:) Det gick i alla fall ganska bra.
Igår kom då Ida & hennes familj hit. Det var väl trevligt:) De åt middag här och så såg vi såklart melodifestivalen.
Tycker du rätt personer gick vidare?

Sanna och Sonya gick då vidare. Sonya var bra tycker jag, Sanna var väl okej, en riktig schlager. Så då blir det Anna Book, Måns Zelmerlöv, The Ark, Andreas Johnsson, Marie Lindberg, Sarah Dawn Finer, Sebastian, Sanna Nilsen och Sonya Aldén.

Och jag kommer då vara på genrepet på fredag. Och det blir ju kul:) Ska sitta på parkett, rad 15 om jag inte minns fel. Men kära mami. Så, somsagt blir det kul. Och så kommer Sofia och Kicki vara där också, fast de ska inte sitta på samma ställe.

Jaja, ska dra, nu ska jag äta. Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tooooent,

2007-03-04 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback