SNART SLUT

På fredag är det skolavslutning. Gud så härligt. Imorgon är alla lediga och på torsdag är fotbollsmatchen. Dagen var okej, vi gjorde inte särskilt mycket. Städade ur skåpen och hissade upp någon grön flagga medan några elever sjöng "Nu grönskar det" så att man knappt hörde det. Men det gjorde inget.

När vi slutat gick jag också köpte favoritsalladen gick till Konsum eftersom jag kom på att jag ville ha en tidning, köpte Vecko Revyn. Fortsatte hemmåt på glatt humör och satte mig sedan på balkongen. Fast att det inte var sol kunde man lätt sitta i linne och shorts. Najs. Efter att ha pratat med olika personer i omgångar ringde mamma och undrade om jag ville fika. Dum fråga. Självklart!

Vi fikade på Thelins och innan vi drog hem var jagsjälvklart tvungen att titta på skor. Och självklart hittade jag två. Ett par gummistövlar(aldrig dåligt att ha) + ett par sandaler<3. Blir riktigt nice att ha dem nu när det är så varmt.

Imorgon blir det Uppsala nästa, ska gratta Erika. Sedan vet jag inte riktigt...:) Vi får väl'a se.

Jaja, ser i alla fall fram emot fredag...puss och kram!


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback