MIN DAG

image656
Idag såg poolen mycket roligare ut, jämfört med igår. Och var antagligen mycket skönare också! Pappa får även vara med på ett litet hörn.

Jag, pappa och Kicki åkte till Djurgården och åt lunch (Sofia var på ridläger), och det var riktigt trevligt faktiskt. Lite kallt då och då eftersom stora långsamma moln kom och la sig för solen, lite onödigt av dem tycker jag. Det fick bli en filt faktiskt.
Vi åkte vidare och hyrde lite filmer, "The last kiss" var den jag ville se. Tror att den kan vara riktigt bra(hoppas i alla fall). Efter det gick vi till Lejonet och Björnen (glass- och pastahuset eller vad det nu heter) och när vi var klara där åkte vi och hämtade Sofia.

Eftersom vi visste att vi skulle vara tvugna och vänta ett tag köpte vi lite tidningar och själv fick jag Cosmopolitan, vilket kan vara väldigt mysigt att krypa upp i soffan och läsa i.




Nu ska jag vila, blev sjukt eftermiddagstrött:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback