MÅNDAG

Hallow! Vaknade trött och låg läänge och drog mig i sängen, kollade på två avsnitt av Sex and the City, nya morgontraditionen. Mamma lyckades få ut mig och vi gick en promenad vid gärdet, stannade och tog varsin Cola i Tessinparken och gick sedan vidare till Ellios och köpte lite kattstuff.

Kom på påvägen hem att jag glömt mina armband I Tessinparken(antagligen) men eftersom jag bar klösgrejen orkade får jag hämta dem imorgon. Vi kom hem, åt lunch och sedan provade vi de nya selena och tog ut katterna på en liten promenad. Gick rätt bra, var ute ett bra tag :) Påväg hem träffade jag Lin och efter en skön dusch träffades vi och satt på balkongen och spelade kort.

Efter middagen gick vi ner till Buyland och hyrde film, gick vidare till Fältan och köpte massa frukt (kände mig riktigt nyttig när vi la upp frukterna på bandet) och så gick vi vidare hem. Filmen "40 year-old virgin" var helt okej och fruktsalladen blev riktigt god.

Men nu ska jag snart sova, hoppas ni haft en bra dag.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback