TRÖTT SKRATTFLUMM

Idag har det varit en bra dag! Efter håltimmen hade vi matte, jobbade på hel ok. Did my best. Efter det var det i alla fall lunch och när jag ätit satt jag och Josefin utanför salen där vi skulle ha NO och båda var vi så trötta så vi skrattade åt allting, haha. TRÖTTFLUMM! NO:n var också okej, sedan hade vi engelska med Glada Magnus! Det gick också bra och det kändes som om jag slutade jättetidigt fast att klockan var ungefär 15:05. Jag bestämde mig för att köpa en present till Sofia och Josefin bestämde sig för att hänga med och hjälpa mig! Hittade massa saker, ska inte avslöja var eller vad, man vet ju inte om syrran läser:) Är i alla fall väldigt nöjd, prima ballerina. Åkte sedan hem och gjorde tre korvar, det var inte så jättegod mat i skolan så tog bara lite där. Men det var mums hemma i alla fall:D
Men måste jag plugga matte och engelska, buhu.

Puss och kram,

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback