Sminknig med Lin

Idag för några timmar sedan sminkade jag och Lin varandra och hon lånade en tröja och jag hade min nyinköpta klänning. Sedan tog vi massa bilder med Lins kamera, det var roligt! Lägger ut bilder snart;)
JAG OCH LIN

Jag och Lin.
Hoppar omkring i köketLiiin=)
Jag hoppar omkring i köket och Lin dansar.


jag & lin
I koridoren.
min frisyr bakifrån
Min frisyr bakifrån
lin närbildjag i hissen
Jag och Lin helt enkelt.
linfjortisjag gillar cola
Vi gillar Cola, och Lin passar på att fjortisposa också:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh va kul jag älskar bilder :) väntar med spänning!

Postat av: Sandra

Superfina bilder på er, verkligen!
PARTYGIRLS!

2007-01-13 @ 20:55:26
URL: http://sandrasdagbok.blogg.se
Postat av: Anonym

partygirls? hahahaha med cola eller? HAAAAHa... schvett som fan annars!

2007-01-14 @ 07:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback