ÖPPET HUS

Hej hopp, idag var det alltså öppet hus! Kom till skolan innan 11.00, duktig Maria. Gjorde inte så mkt under dagen, hängde mest hos Josefin och Cornelia som sålde "Cajsa Wargs äppelpaj", eller nått. Och jag köpte både ett äpple och en äppelkakebit (till Micke och Cissi, fast smakade så klart lite), båda var goda. Och så köpte jag en liten semla fär 5 kr, så har bidragit med 22kr till mentorsgruppernas fika! Goodie goodie. Vet inte vad som händer senare, ska kolla om det går något roligt på tv tror jag. Och imorgon fyller Sandra 15, grattis i förskott ifall jag glömmer säga det;)

Idag hade jag i alla fall på mig min nya blåa klänning från H&M, där köper jag det mesta av mina kläder just nu. Snyggt, billigt, bra - prima ballerina. Åhh, vill ha 5 par skor, vill ha, vill ha, vill ha! Ska kolla in priset på några och se vad de kostar...hmm. Och ganska snart har jag namnsdag, den 28 februari är det Maria - dagen:) Don't forget it!

Har bara en dag kvar av helgen, Söndagen. Har missat denna lördag...:/ Fast i och för sig får vi ledig måndag, vecka 18 och det är helg på tisdagen så då har vi ledigt fredag kväll, lördag, söndag, måndag och tisdag! Fett nice.

Men i alla fall, när vi hade öppet hus kom Micke, Cissi och mamma och efteråt gick vi och fikade på Thelins och efter det hjälpte vi mamma med att bära hem stolarna hon köpt på Duka. När de monteras ihop är inte ännu klart...men det blir säkert skitbra.

Ska gå och kolla vad mamma tittar på på tv...
Puss&Kram,



Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback