Nu är det gjort...

...nu har jag tagit hål i öronen! Det gjorde inte ont att ta, efter som det gick snabbt fast när han skulle ta andra hålen så funkade inte pistolen men tillslut gjorde den det, hrm. Är i alla fall nöjd och nu gör det inte ont längre, det sved ett tag efteråt och såklart så blåste det jättemycket ute, precis som det gör nu! Fast nu verkar det vara snöstorm. Och igår tatuerade jag och lin mig haha. :P ;D Jag tror att jag någon dag ska kolla runt på stan, gjorde det lite idag men Lin. Fast hittade tyvärr inget och inte min mössa:( Men hittade en ganska söt grå mössa med en rosett på på Urban Outfitters. Fast den kostade över 200kr så jag vet inte. Är i alla fall nöjd med att jag tog hål i öronen, just nu är Johan och Magdalena här. Trevligt trevligt.


Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback