Jag Vill Ha!!

Det här vill jag ha just nu, nu, NU!:

♥ Klänningar :
Massa söta små sommarklänningar eller snygga som man kanske mer ska använda nu, ja använd klänningar året om! Vill i alla fall ha fler, nu!

♥ Shorts: Ett par vita och ett par svarta av ganska "stelt" material.

♥ Benvärmare: Så mysigt, vill ha ett till par:)

♥ Bikini: En till, eller nej, två, eller nej hur många som helst:D Någon ny till sommaren i alla fall.

♥ Jeans: Två till, tack.

♥ Skor:
Gillar skor, vill ha hur många som helst!

♥ Linnen: Några till somriga linnen skulle få plats i garderoben.

♥ Jacka: Skulle gärna vilja ha en tunn sommarjacka, även fast jag har min gröna som jag kan använda såklart.

♥ Solglasögon: Kanske inte jättenödvändigt, men ett till par skulle inte skada.


Och mer mer mer, men tyvärr orkar jag inte skriva upp något mer! ;)

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback