JAG ÄR EN TROGEN TV-TITTARE

Såå...nu har jag pluggat lite! Ska be mamma att förhöra mig sedan, men just nu är hon på möte i huset som handlar om huset ska bli bostadsrätter istället för hyresrätter. Det skulle sluta vid 21.00 så hon kommer väl hem strax efter det. Och då kommer jag antagligen sitta klistrad framför tv:n och kolla på Grey's Anatomy. Och imorgon är det O.C, men det har blivit sämre nu, men jag antar att jag kommer vara en trogen O.C:are och sitta där, 20.00 och kolla på det i alla fall.

Nu är det bestämt, på torsdag ska jag och Lin ner på stan, eller vi ska till Söder har jag bestämt, eftersom jag vill kolla efter lite kläder där. Mys! Och på fredag ska Sofia ha sin skådespelarfest, där man ska vara en skådespelare. Jag ska dock bara hjälpa till, det blir säkert roligt:)

Ska kolla om vi har något gott hemma och sedan sätta mig vid tv:n.
Ha en trevlig kväll,

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback