I <3 SHOPPING

Nej, det blev ingen hämtning av stolar. Micke hade tydligen glömt det så det blev så att jag och mamma shoppade på Fältan istället! Och fikade. Mys:) De var inte tänkt att vi skulle köpa nått, men om man hittar massa snygga saker kan man ju inte låta bli.

Först gick vi till H&M där både jag och mamma hittade saker, jag tog med 8 saker in i provrummet, men det var vissa saker som verkligen såg mycket snyggare ut på galgen än var den var på mig. Det slutade med att jag köpte 4 saker; en grå tröja, en vit tröja med lite halv-genomskinliga ganska stora prickar, en turkos(tror jag..?) skjorta och en svart mysig tröja, i plysch tyg. Vi gick vidare och fikade på Thelins, där vi tog en kärleksmums och någon biskvi. Mums! Så gick vi till affären brevid, MQ, dör de hade massa rea och "ta tre, betala för två", så det var skitbra.
 
Jag tror inte jag tagit in så mycket kläder i ett provrum förut, kändes det som i alla fall, dessutom var det världens sämsta klädkrokar i provrummen, alla mina kläder åkte ner hela tiden, typ. Det slutade med att jag köpte ett svart linne, en svart omlott-tröja och ett halsband från Baglady. Mamma köpte en svart kofta. Vi gick till Crispin där jag hittade tre par till skor som jag vill ha, två från Vagabond. De andra var från Lino Moda( eller nått, kommer inte ihåg namnet) och var vita med ett blått band, lite seglarstuk. Båda skorna från Vagabond var svarta, ett par med lite klack, de andra med mer. Jättefint, älskar skor<3 Nu är det alltså 5 par skor jag vill ha....hm.

Idag gjorde jag i alla fall klart mina teckningar, min kollektion. Det blev lite stressigt där på slute av dagen, då jag inte hade klippt ut dem och satt ihop dem till ett kollage. Men det blev snyggt. Imorgon är det öppet hus, alltså måste jag gå till skolan på en lördag! Hmm...jippi!..not. Fast i och för sig är det skönt att få vara ledig en vardag eller sluta skolan en dag tidigare. Så helt ok är det väl.

Gud vad skönt det är med fredag, fast det känns inte som om det är fredag tycker jag. Får se vad jag hittar på, mamma har köpt chips, så vi får väl se om jag är lite onyttig och äter dem! ;)
§ka checka in Asos, de har säkert fått in massa fint! Fast jag ska inte köpa något, efter som jag precis har shoppat.

Puss och kram,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback