39,5 graders feber - nej tack

Har varit sjuk från skolan ända sedan tisdags, den dagen hade jag 39,5 graders feber - inte så jätteroligt. Igår hade jag ingen feber (kanske lite högt temp) men däremot kunde jag inte andras genom näsan, inte ens jättelite! Det gick verkligen inte. Och det var igår på kvällen jag orkade kollar mailen och kompisarnas bloggar 5min, längre orkade jag inte. Idag är det i alla fall lite bättre med näsan men det är ganska jobbigt att inte kunna vara lagom varm, antigen är man varm eller kall, som tex när man ligger i sängen och kollar på tv(som jag har gjort de senaste dagarna) så ligger man jättemysigt under täcket, men då blir det för varmt och då tar man av sig det, men då blir det kallt osv. Fast det är så överallt, typ. Sedan har man en trevlig, rinnande näsa också, very nice. De tre senaste dagarna har jag kollat på tv, sedan sex and the city några timmar, sedan tv och sedan sex and the city igen. Oftast. Fast nu orkar jag äntligen skriva lite på bloggen. Det har bara gått två dagar eller nått sånt, men för mig känns det som veckor, blir aldrig frisk! I helgen ska jag i alla fall bara ta det lugnt och så. Såg två söta sommarklänningar på Asos.



Ciao!<3


(Någon som har tips på ett bra tv-program ikväll?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback