1700-TALS KLÄNNINGAR SKA RITAS

Nu är jag hemma igen efter ännu en dag på tema-veckan! Det har varit en helt okej dag faktiskt, började med att jag kom till skolan och såg att jag skulle ha mode, mitt första handsval. När vi hade börjat bestämde vi oss i gruppen att gå till museumet på nu på direkten så vi gick till Nationalmuseumet och fick rita av 1700-tals klänningar och få insperation ioch efter ca 2 timmar gick vi tillbaka till skolan och åt lunch. Sedan var det dags för skissning, på öppet hus ska man antingen ha en barbiedocka med designade kläder på sig( alltså kläder man har sytt själv) eller så ska man ha ritade en kollektion. Jag valde det sista. Så jag han göra en klänning som jag är ganska nöjd med. Sedan slutade dagen ungefär vid två, härligt. Och nu tror jag att jag ska kolla lite på tv, och ev skissa lite.


Puss och kram,


Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback