UPPFINN EN "TA BORT SNÖ OCH KALLHETS MASKIN", TACK

Hallå i stugan! Ärligt talat, hur kallt är det ute liksom? Ja, HUR KALLT SOM HELST!! Dagen har väl varit helt ok, fixade min SO grej och lämnade in den...skönt. Och tog beting istället på svenskan. Skönt det med:) Efter som klockan är så lite tror jag att jag ska åka ner till fältan, kolla på lite kläder på H&M! Vad kan vara bättre en dag som denna? Och dessutom ska jag hjälpa mamma och handla middag och sådära. Goodie goodie!
Idag har vi varit jättefå i klassen, jag tror det var 6 st borta, som var sjuka. Usch och fy! Men nästa vecka är det ju iaf sportlov. SPORTLOV! Skitskönt faktiskt. Jaja, ska sluta tjata. Ska dra, måste gå på toa :O ;)

Puss!!

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback