SKOLDAG

Jaha, då var man hemma igen efter andra skoldagen i veckan. Skönt! Är ganska trött, och suck, måste plugga matte senare. Har matte prov nu på tisdag(G-delen) och ännu ett på fredag(VG/MVG - delen). Nej, just nu känns det inte roligt - inte för att det brukar göra det, men det känns tretusenmiljardersbiljarders mycket jobbigare än alla andra gånger. Hade btw Spanska prov idag. Det kändes bra faktiskt! Jag vet att jag inte hade rätt på alla ord i vissa meningar, men jag kunde alla glosor! Jippi!
Efter lunch skulle vi ha gymnastik, men det visade sig att Christer hade ställt in alla lektioner. Hrm. Fast det gjorde inget, skulle ändå inte varit med. Så jag satt först ett tag tillsammans med Josefin, Cornelia, Lisa och Cajsa, som inte går i samma "bokstavsgrupp" som jag men när de började drog jag faktiskt till Fältis! Gick omkring hade två mål - 1. Kolla efter present till Kicki(fyller år igår). 2. Kolla efter kläder till mig:D Jag såg faktiskt en hel del snygga saker på H&M, bla. hade de massa jeans. Man får väl kolla någon dag, det H&M - fanet jag är. Ska ta och lägga mig och vila tror jag, är jättetrött!
-   -
  O           -GÄSP

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback