SEX AND THE CITY TITTANDE

Vill verkligen inte vara sjuk längre. Just nu är jag jättevarm, jag skulle inte ens frysa om jag inte hade något på mig(fast det har jag;)). Nej, men det är verkligen jättejobbigt. Sedan blir det ju inte bättre av en rinnande näsa, nysningar, hostningar och framför allt inte feber. Och ändå går jag på alvedon. Hrm.

Min dag har mest bestått av Sex And The City tittande. Sov först till tolv, fast hade gått upp två gånger innan p.g.a katterna.
Sedan har jag bestämt mig genom en korsordstidning att jag ska vinna en iPod Mini. Man ska göra ett visst antal korsord osv. osv. och jag har bestämt mig för att vinna! Haha. Dessutom är det ett sätta att fördriva tiden.

Jag hatar att ha feber. Man blir trött och tråkigt, växlar med att frysa till is till vara så varm så att man kokar.
Blä. Blä. BLÄ BLÄ BLÄ USCH!

Ska checka in asos. Och på lördag är det melodifestivalen, det kommer jag antagligen kolla på.

Puss och kram, Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback