OM MAN HADE MER PENGAR, TYP 1MILJON MER

Äntligen FREDAG! Gud så härligt. Är hos pappa just nu, och det är idag som Sofia ska ha sitt kalas. Ska tydligen sminka henne, Saga och Mikaela, det kan ju i och för sig bli kul:) Sedan ska jag typ bara hjälpa till allmänt.

Igår var jag och Lin på stan, först åkte vi till söder och vi kollade runt i lite olika butiker, jag hittade massa klänningar på Tjallamalla som jag gärna skulle vilja ha, även en tröja(blus kanske det var, kommer inte ihåg:P) fast de kostade från 500 - 600 kr så de vill jag inte köpa för mina egna pengar. Försökte hitta något på rea, men jag tror jag var ute lite sent. Sedan åkte vi nte till stan igen och vi tog en varmchoklad(jag) och en kaffe(lin) take away! Dessutom stod Martin Stenmark och sjöng live, så högt att det var andra som tog vår beställning utan att vi märkte, hrm. Men vi fick våra take away tillslut! Sedan gick vi hem och på vägen gick vi in på 7-eleven där vi delade på en brownie. Mums! Sedan när jag kom hem värmde mamma lite mat till mig och så kollade vi senare på Medium.

Idag började vi med gympa. Vi väntade 15min men vår gympalärare kom inte, så vi gick (vilket jag tyckte var väldigt skönt eftersom jag igår fick värsta hostan som lät som om jag varit passiv rökare i hela mitt liv, det var något med luftstrupen sa mamma).Sedan var det lästid, vilken var helt onödig eftersom nästan alla satt ute i korridoren och "läste" = pratade. Efter det var det spanska, där jag försökte öva till spanska till spanskaprovet som är nästa vecka. Och efter det var det matte. Har inget att säga om den lektionen, inget speciellt liksom. Vi hade lunch efter det och sedan sista lektionen - svenska. Då fick vi läsa en text och svara på frågor, ganska tråkigt. Vi var väldigt få i klassen också, det kändes lite ovant. Sedan slutade vi, 13.30, hur skönt som helst!

Men ska dra, skriver kanske senare.

Puss och kram,

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback