LYCKAD SHOPPING

När jag och mami kom till fältan kollade vi först på Crispin och Scorett. Jag skulle nämligen gärna vilja ha ett par stövlar, mörkbruna, men ett par snygga på Crispin har en i min ena klass, inte så jättekul att ha samma, men skulle i alla fall vilja ha ett par liknande, typ. Men det är nog lite försent nu, men kolla kan man alltid göra:)

Vi gick i alla fall vidare till H&M(eftersom jag ville kolla på jeansen jag sett)  och det slutade med att jag köpte ett par vita jeans, en vit klänning( den med prickar) och ett par till knästrumpor(såg den färgen jag ville ha!). Kände mig nöjd och varm och vi gick o fikade, mums!

Efter det gick vi in på Lindex, eftersom mamma ville kolla efter ett linne och jag såg en klänning som det bara stod MARIA på så den bestämde jag mig för att prova. Tog även med en blå kofta in och det slutade med att jag köpte båda! Och mamma ett linne. Så det var verkligen lyckat, till bra priser också. Ibland kan man verkligen hitta saker där man inte tror de finns.

Och idag är det då O.C, men måste plugga har matteprov, den svårare delen(och den man får använda miniräknare på) på fredag samt engelska glosprov då vi har förhör på typ 80 - 90 glosor, fast jag måste plugga på 125! Om jag vill ha VG/MVG. Tror jag ska plugga lite engelska nu faktiskt.

Bilder kommer när kameran mamma beställt anländer!

Lycka till med shoppingen, Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback