LITE SMÅTT OCH GOTT

Idag har jag faktiskt köpt mina solbrillor. De vita från H&M<3 Så nu har man tre st att välja på under sommaren, om man inte köper fler såklart;) Köpte även två par Overknees. Ett par svarta och ett par svarta! Plus att jag köpte ett par tights, alltså ett par lite tjockare gråa strumpbyxor, typ. Funny bunny! Skulle vilja ha ett par typ bruna, mörkbruna halvhöga stövlar. 6 par skor nu då..

Usch, snart behöver jag klippa mig. Håret börjar bli så där långt, vilket är jättefint på vissa, men håret blir så tungt. Nej, du föredrar jag det heller med mer volym och fall. Är sugen på någon ny frisyr. Vi får väl se:D

Jaja, ska dra till dansen snart..fast ska inte dansa:P Ska kolla på lilla lin, lindansaren! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback