LISTA - CHECK

Lista - Check!

Senaste gången jag skrev den här listan var det den 2006-okt-26 @ 19:15:30. Om det är ↑( pil uppåt) har jag köpt det/den och då tar jag bort det nästa gång(om jag inte vill ha fler). Är det en sak som jag inte har köpt än men fortfarande vill ha är det en → ( pil åt sidan) och är det en ny sak är det ett ♥. Vill jag inte har det längre sätter jag först en ↓(pil neråt) men nästa gång jag gör listan tar jag bort det. Här kommer listan:



Det här vill jag ha NU!:
-Massa klänningar!! ↑ →-Har i alla fall några mer i samlingen nu:)
-Långa svarta tröjor!! ↓  - Nej, nu när det blir sommar vill man ha mer sommriga kläder!
-Långa tröjor/tunikor i olika färger!! → - Alltid bra att ha.
Fler svarta, vita och andra fina färgade linnen!! → - Kan man få för många?
Vita och svarta shorts!! → ↑  - Jovisst vill jag fortfarande ha det, men har faktiskt beställt ett par khaki gröna!
Svarta pumps!! →  - Yeah.
Mysiga tjocktröjor! → ↓  - Nja, vill ju börja ha sommarkläder! Fast samtidigt är det ju fortfarande kallt...Brr.
Guldiga pumps!! → - Inte det nödvändigaste fast skulle gärna ha ett par!
Ankelboots!! ↑ →  - Har faktiskt ett par! Fast vill ha ett par röda från Rizzo...
Mössa!! →  - Ja, eftersom jag tappade min i NY:(
Sjal!! →  De är alltid mysigt.
Svarta, ackade ballerina skor→  - De e såå fint:)
Gubbshorts!! → Ja, fast snart vill jag nog inte det längre:P
Fina underkläder → - Vill köpa nu nu nu!
Massa fina koftor!! → - Jättegärna!
Jeans!! → Of Course.
Massa halsband!! → Jovisst.
Svart och vitt hårband!! → Ja, fast inte lika mkt som förr.
Svart nagellack ↑  - Köpt!
Hål i öronen (svarta örhängen isf.)↑ - Gjort!!
Skor:
-Ett par röda lackskor från Nilson, lite klack
- Ett par svarta lack med låg klack, Vagabond♥
- Ett par svarta, höga, lack från Vagabond♥
- Ett par vita loafers, finns på Scorett:)
Solglasögon - H&M ♥
Grön väska - H&M ♥


Och lite( eller nej förresten, mycket!) till :o)

Resultat:


Hjärtan : 6st   ( 5st)
Uppåtpilar  : 5st  (2st)
Sid pilar → :  17st (16st)
Neråtpilar ↓:2st  (0st)

Alltså:
Jag har fler nya saker jag vill ha och även fler uppåtpilar, vilket är bra eftersom det betyder att jag köpt det jag ville ha. Sidpilarna är ju förstås många och neråtpilarna är också faktiskt fler, två sycken. Nu när det går från höst/vinter till vår/sommar ändrar man ju lite klädesstil.

Kommentarer
Postat av: marielle

det var mycket du ville ha i dag :) fast det vil vi väl alla =)

Postat av: Maria

jajamensan:)

2007-02-20 @ 10:09:11
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback