HELGEN

VIPS, så var det söndag. Sista dagen på helgen. Dessutom kväll. Hrm.
Det har väl hänt en del i helgen, fast jag har ändå tagit det ganska lugnt. Jag kan ju börja med fredagen:

Jag kom till pappa innan Sofia, det är ovanligt eftersom det brukar ta kortare tid för henne att åka hem. Och dessutom var Kicki där när jag kom hem, ännu en till ovanlighet. Men självklart var det trevligt. Jag tog det lugnt och kollade lite på tv och så och sedan när Sofia kom hem tillsammans med Mikaela började de göra sig i ordning och ca. 16:30 började jag att sminka dem. Då var Saga där också. Efter ett tag började det komma folk - eftersom Sofia skulle ha "Hollywood party", där de skulle klä ut sig till en skådespelare. Jag hjälpte till lite då och då, orkar inte berätta vad de gjorde under kalaset. Saga och Mikaela sov i alla fall över.

Lördagen var ganska lugn, jag vaknade nog vi 11.00 någon gång och sedan åkte vi till fältan där de skulle handla some food och jag och Sofia gick omkring i affärer istället. På Scorett träffade vi Josefin & Cornelia som kollade på skor, trevligt trevligt. Jag och Sofia fortsatte vidare och sedan åkte vi hem och tog det lugnt, men på kvällen kom Johan, Micke, Cissi och Magdalena på middag, det var väldigt trevligt:) Gick och la mig en stund efter att de gått.

Denna dag, söndagen alltså, började också lugnt och någon gång efter lunch kom Lin! Vi gjorde lite olika saker, gick bla. och köpte lunch till Lin(en banan och ett bröd, aj aj Lin!) och två paket mums - mums till familjen Ottosson. När vi kom hem visade jag lite av resan, New York - Florida. Efter det gick vi till datorn och jag tog en mums-mums:) Och när Lin skulle smaka så tryckte jag upp den i hennes ansikte, haha! Fast jag fick tillbaka, hehe. Hon åkte hem och jag följde med henne till lidingöbanan(och vi lyckades att inte halka, grattis!. Gick hem och åt middag ochg blev sedan skjussad till Gärdet. Jag och mamma satte oss och kollade i H&M katalogen<3

Men måste dra, puss och kram,

Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: LIN Din bäste vän <3

Gumman! Du är så elak :P
Ses vi på dansen imorn då?
Pussar din bästis ;) Känner mig som när ví var små! Vi ska vara alldra bästa vänner osv :) Hhaa

2007-02-05 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback