DAG MED LIN

Idag har jag bara varit med Lin. Nästan. Blev väckt av mamma, vet inte vilken til vid 11 kanske. Hade åter igen drömt drömmar om Lin och killar hihi. Och Sofia, pappa och kicki, ni var med förra natten. Fast det var inga jobbiga drömmar. Efter lunch/fruktost städade jag i mitt rum. Är dock inte färdig. Jag pratade med Lin och vi bestämde oss för att ta en promenad, eller egentligen var det Lin som ville det och jag följde med tillslut.
 
Det var ganska skönt, fast det hade inte varit det om vi hade tagit en långpromenad till strandvägen och runt stans osv som Lin först ville. Sedan har vi varit med varann tils typ nu. Hade rooligt:) Idag var det andra gången jag spelade Betapet, har försökt tidigare men inte fattat haha.

Vet inte vad som händer nu, ska väl sitta här en stund, eller kanske titta på tv och städa samtidigt eller sova. See you later! Ciao!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback