BAKA KAKA

Japp, it's true. Jag håller just nu på att baka en kladdkaka! Eller någon på glutenfritt recept så att mamma också kan smaka sen. Just nu står den i ugnen. Mums! Längtar! Idag har det inte hänt mycket alls har gjort som jag brukar göra när jag är hemma under enskoldag, alltså ta det lugnt och kolla på tv och sitta vid datorn om jag orkar. Trevligt trevligt:) Just nu lyssnar jag på den lista som jag brukar ha på "repeat", fast jag brukar lägga in nya låtar då och då. Här är den:

1. I Turn My Camera On - Rock Kills Kid
2. The End's Not Near - Band Of Horses
3. I Will Follow You into the Dark - Death Cab For Cutie
4. Did you give the world - Doris 
5. Utan dina andetag -Fairytale  
6. Over My Head (Cable Car) - The Fray 
7. Goodnight and Go - Imogen Heap
8. Heartbeats - José Gonzales 
9. honey and the moon -Joseph Arthur
10. Star Mile - Joshua Radin 
11. Mad World (ft Gary Jules) - Michael Andrews  
12. My Heart - The Perishers 
13. Two Beds And A Coffee Machine - Savage Garden 
14. You Got The Love (New Voyager Radio Edit) - The Source Feat Candi Staton 
15. That Was The Worst Christmas Ever! -Sufjan Stevens  
16. Forever Young - Youth Group  
17.All Good Things(Come To An End) -Nelly Furtado   
18.Glamorous - Fergie 
19.Who Knew - Pink 
20.Wait a Minute (Feat. Timbaland) - The Pussycat Dolls 
21.
Look after you - The Fray


Mmm, har precis kollat på kakan och då stömmade det ut en gudomlig doft av kladdkaka. Jag säger bara: MUMS!

Puss och kram

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback