2 PROV

Idag har jag bara varit på två lektioner, dem jag hade prov på. Hade ont i huvudet och mådde illa imorse så jag sov istället och gick på de två sista lektionerna - då jag hade prov. Matten gick sådär, svarade på nästan allt men inte riktigt. Man kan ju säga att de har känts bättre..på ett matteprov alltså.

Engelskan kändes däremot mycket bättre! Svarade på alla glosor förutom en eller två, det var ju skitbra! Det kändes i alla fall väldigt bra. Ska antagligen ut på stan med Lin! Hon ville ha en tröja hon sett på Söder, när vi var där förra gången, så vi åker väl dit. Och så får vi väl se var det slutar:)

Nu ska jag nog lägga mig och slappa framför tv:n, fick sluta en timme tidigare än vad jag skulle gjort, skulle egentligen slutat om 7 minuter, fast fick ju sluta tidigare p.g.a prov, så skönt!

Puss och kram, Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback