TISDAG

Oj vad jag är trött. Är precis druckit te och ätit en macka. Gott.

Idag började dagen med svenska. Överraskningen blev väl när det strömmade in en till klass. Vår grupp + grupp 1 skulle ha engelska tillsammans. Det blev dock inte så fullt när en del gick till grupprum.

Jag blev klar med min text och började renskriva den. Efter det hade vi matte. Vi fick reda på vad vi fått, jag fick VG(-)

. Helt ok. Sedan fick vi sluta eftersom hon inte hittade några mattespel. Vi fick då en halvtimmes längre lunch. Skönt, eftersom vi ändå hade lång lunch. Jag gick då hem, gjorde iordning lite mat och tog det lugnt i en timme. Sedan var jag tvungen att åka tillbaka till skolan för att ha spanska. Fick reda på mitt resultat där med, MVG! Tjoho! 90/96poäng. Det var ju bra. Sedan satte jag mig och gjorde so och engelska (min spanskalärare sa att jag kunde göra det eftersom de ändå tränade på provet) och plötsligt började det tjuta. Självklart var det brandalarmet. Så alla rusade/gick ut i det kalla, gråa vädret och fick stå där ett bra tag. Sedan fick vi äntligen gå in och så blev det mentorstid.


Där hade två stycken bakat så det blev pepparkakor och chokladmuffins. Härligt härligt. Vi fick sluta tidigare från mentorstiden också och så fick jag sällskap av Linn påväg hem från skolan. Och så mötte jag Lin som var påväg åt andra hållet.


När jag kom hem började jag på bildarbetet där jag gör ett kompendium om konstnären Wassily Kandinsky. Ska nog fortsätta med det nu också. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback