MÅNDAG

Hejsan. Uj vad jag är trött. Fastnade i Shall we dance? igår kväll. Vips så var klockan väldigt mycket. Och så var jag tvungen att gå upp tidigare för att duscha och ha engelska. Skulle egentligen gå till kyrkan direkt och börja 10.10 för att öva på vår fina sång och dans till skolavslutningen. Men eftersom jag var tvungen att göra engelska prov gick jag först till engelskan, men eftersom att Magnus aldrig kom fick jag vänta tillsammans med Sissi till hans nästa lektion för att göra provet. När jag var klar hade alla kommit tillbaka och det var lunch. Var inte hungrig men tog ändå. Sedan var det so, då vi såg på en svartvit film om första världskriget. Det var för lång. Det hände inget nytt. Annars hade den nog varit bra.

Efter det fick jag gå hem eftersom jag inte hade rest i no. Skönt. Gick hem och la mig i soffan. Har gjort allt möjligt, men mest njutit av att inte behöva göra någon läxa idag. Det dåliga är att jag fått ont i halsen. Och mina öron. Men jag hoppas på det bästa  och kommer antagligen gå till skolan imorgon. Och nu ska jag göra annat. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback