MÅNDAG

Måndag igen. Första lektionen idag var teknik, skrev på om mitt papper. Skönt att det är flyttat till lördag, då ska det senast lämnas in. Vi fick tillbaka no-provet (kemi)  fick MVG-! Är jätteglad, trodde jag skulle få typ...G. Och på labbarna fick jag VG/VG+. Tjoho! Efter det var det engelska då vi fortsatte skriva om filmen vi såg för några lektioner. Sedan var det matte, fast vi hade no. Pluggade på, måste plugga plugga plugga! (prov på fredag).
Lunch, och sedan so, då jag skrev om första världskriget. Helt ok första halvtimmen, sedan blir det vääldigt segt. Juste, innan so:n gick jag och Cornelia och köpte godis på Buylando - dels för motionen (inbillar jag mig) och för att jag skulle fira no-provsresultatet.

Efter so:n hade vi i alla fall no igen, då vi gjorde olika tester, tex kunde man kolla om man var färgblind. Puh, det var inte jag! Skönt. Sedan stod jag och Cornelia och höll händerna i kallt/varmt vatten. Drog till fältan, kollade lite, fikade med mamma, åkte hem igen. Har också pluggat. Ska plugga nu igen. Har skrivit detta inlägg på 5 min. Ujuj. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback