JULAFTON 2

Hejsan! Igår var det julafton hos pappa. Blev hämtad, åkte till Johan och Magdalena för att hämta dem + Cissi, trodde jag glömt en present, sprang upp och upptäckte att den var nerpackad, sprang ner till bilen igen och åkte iväg till Lidingö. Vi åt jullunch och när Micke kommit öppnade vi paket!

Fick:
Playstation 3 + Singstar tillsammans med Sofia (riktigt kul faktiskt)
Två jättesnygga tavlor;
Marilyn Monroe tavla
Tavla med Twiggy på (tryckt av Cissi själv)
Morgonrock
Mysiga strumpor
Säkert! s skiva
Filmer:
The Simpsons Movie
På Smällen
Bok av Katharina von Bredow
300 kr
2 halsband
Kofta
Nattlinne

Har säkert glömt något,  fick jättemycket fina saker! Tack allihopa!
Efter ett tag åt vi middag, spelade lite SingStar och efter det kollade vi på filmer från vår förra videokamera när jag, Johan och Micke och Sofia var små, jättekul att se!
Imorse såg vi lite till, jag skulle försökte tex komma på varifrån ljudet från högtalaren kom. Vi har gått på bio och sett Förtrollad och så har vi kört lite SingStar. Spelade även ett melodifestival spel som faktiskt var roligare än vad jag trott.

Nu ska jag fortsätta kolla på SATC (som går på tv). Puss och kram!



image737Min klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback