FREDAGEN

Hejsan. Håller på med skolarbeten, men tog en liten pause. Har haft en ganska bra helg. I fredags var jag på idolfinalen, riktigt kul. Vi var där tidigare eftersom vi skulle på VIP-grej innan där vi fick lite mat och dricka och så. Satt där ett bra tag och ca en halvtimme innan gick vi ner och satte oss. Det blev underhållning och Daniel Hellenius och idoler som åkt ut under den här säsongen uppträdde. Det var fulsmockat i Globen och jättebra stämning. I pauserna uppträdde lite idoler som åkt ut och i den långa pausen gick vi först till rummen igen och fick lite efterrätt och sedan uppträdde Danny. Hela grejen var jättekul. 

Lite bilder:
image72650
Sofia, pappa och Kicki inne i VIP rummet:)

image727
Vin under den långa pausen

image728
Påväg ut från rummet (ljuset var inte sååå blått)

image729
Idolscenen

image730
Hela Globen snurrade:)

image731
Jag, påväg upp i hissen.

image732
Jag med min outfit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback