ÅRETS FÖRSTA JULKLAPP

Hejsan! Idag har dagen varit bättre än igår. Jag vaknade och åt lite senare lunch, pratade med Lin, gjorde mig i ordning och sedan kom Lin hit. Vi drack te och gav varandra julklappar. Min första julklapp för iår! Väldigt mysigt. Fick ett jättefint album med foton och fin text. Tack så jättemycket, blev väldigt glad!
Sedan kom pappa och hämtade upp mig. Vi sjöng julsånger hela vägen till Johan där vi hämtade upp honom, fortsatte till Ropsten där vi hämtade Micke och Cissi och fortsatte sedan vidare till Lidingö.

Där var det fullt hus! Massa släkt var där och vi åt middag. Jag och Cissi, som inte äter fisk trodde att själva julbordet var huvudmiddagen,  så vi öste på med korv, köttbullar och potatis. Men det visade sig att det bara var förrätten! Sedan kom det kött,potatis, sås, sallad mm, orkade inte mycket. Gick sedan ner och kollade vad alla småkillar och Sofia gjorde. De spelade playstation, så jag joinade dem. Senare kom Magdalena och så fortsatte kvällen! Åkte hem med lidingöbanan tillsammans med Micke och Cissi. Trevlig kväll.

Imorgon blir det julklappshandling, julklappsinslagning och rimstuga. Senare kommer Johan, Micke, Magdalena och Cissi och äter skinka och så. Ska bli trevligt det med! Nu ska jag sova. Juliga pusar och kramar / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback