TISDAG

Tjao! Idag har jag alltså varit på ultraljud, allt gick prima ballerina. Inga stenar i gallan. Jag & mamma gick vidare och åt på Cafe Nuno. Efter det gick vi vidare för att gå till en busstation men på vägen såg jag skoaffären Mixage och var helt enkelt bara tvungen att gå in.

Hade aldrig varit inne där förut, men jag måste tipsa alla om den butiken. Det var rea, 20% - 70% och hade hur mycket fina skor som helst! Själv hittade jag 2 skor + en väska. Bilder kommer sen, kameran laddar. Sedan tog jag bussen hem och är riktigt trött eftersom jag var tvungen att gå upp tidigare idag.

Ikväll blir det guldknappen tillsammans med madre och imorgon Grönalund med Lisa och Sofia. Tror att jag satsar på gårdagens outfit tillsammans med de nya skorna. Tror jag. Jag får se.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback