ONSDAG - MENTORSDAG

Snark. Håller på att somna här borta. Vilken tur att jag ska gå och lägga mig snart då. Juste.

Har varit trött hela dagen idag. Och det var svinkallt idag mer. Kul? NEJ. Det är fortfarande Augusti! Okej, det är snart september, men det var typ varmare på min födelsedag förra året (15 september).
Lyckades i alla fall att ta mig till skolan utan att frysa till is, hurra för det. Vi möttes i aulan och sedan fick vi gå iväg i mentorsgrupperna och komma på något som skulle underhålla eller aktivera de andra mentorsgrupperna. Och Seila filmade. Haha.

Efter "lunchen" gick vi och köpte godis till filmen vi skulle se (Se upp för dårarna). Den var helt ok. Sedan slutade vi, då var klockans inte ens ett. Skönt! Josefin och jag hade sällskap till Fältan, sedan mötte jag mami och det slutade med ett köp av skor. Förvånad? Nej.

Kerstin har varit på middag, det var trevligt. Annars har jag mest suttit framför datorn. Skulle vara riktigt gott med en brownie...men det ska inte ätas!

Bäst att sova, skola imorgon...Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback