VARFÖR MÅSTE DET TA SLUT?

image576
Kan det inte vara helg liite längre?


Igår var jag i alla fall med Lin typ nästan hela dan! Mycket trevligt! Och på kvällen gick vi på bio. Vänner för livet. Den var bra fast sorglig. Det var roligt att se Adam Sandler i en annan typ av film istället för de komedier han brukar vara med i.
 Den får M M M M M (4/5M)

Se trailer:


Idag ska jag först plugga(håller på). Sedan måste jag städa och sen ska vi till Elisabeth. Trevligt trevligt.
Nu måste jag plugga. Pöss och kram, Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Lin

hahah, det där måste ju vara en av de fulaste bilderna på länge.. fast det var ju länge sedan

Postat av: mariaa

haha jaa det var ett tag sen hahah!

2009-09-30 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback