VARFÖR INTE TVÅ VECKORS PÅSKLOV?

Idag kunde jag verkligen inte bestämma vad jag skulle ha på mig. Tillslut blev det outfiten som ni ser i inlägget under. Jättemysigt med halsduk ju! (Fast den hade jag inte i skolan). Det har väl varit en helt okej dag, i alla fall för att vara tisdag, som är min sämsta dag, gillar inte tisdagar.

Första lektionen var So, imorgon har vi prov:O Oj oj oj! Vi får väl se hur det går, jag hoppas det går bra! Efter det hade vi engelska, vilken var rätt tråkig satt och översatt ett papper med orkade inte göra något mer:P Eller rättare sagt fanns det typ inet annat att göra. Jaja. Sedan hade vi lunch, det var potatisklyftor och nått kött vilket faktiskt var helt okej! Efter det gick jag, Josefin, Cornelia och Benjamin till ICA där jag och Josefin köpte en Polly, Capuccino och mint! Först trodde vi att det bara var capuccino, men sedan visade det sig att de var två olika smaker, alltså inte mint och capuccino tillsammans, så smarta var vi liksom. Det var i alla fall rätt goda! Mums.

Sedan hade vi matte, Josefin drog hem eftersom hon mådde dåligt, kyra på dig!
Matten gick bra, jobbade på skitbra! Efter det var det spanska där det återigen var typ bara jag som jobbade;) Men på torsdag har vi faktiskt prov, plugga, pluggaaaaa!!

Sedan var det mentorstid som vi i slutet bara skrattade eftersom vi körde en nallelek där vi misslyckades hela tiden och ja, det var rätt kul! :)
Sedan drog jag hem och bussen kom typ precis när jag kom till busshållsplatsen och eftersom det var så tråkigt väder ute tänkte jag, varför inte?

Så jag åkte hem och nu sitter jag här igen. Jaja, här kommer en bild på mig, Puss och kram,

snygga jag j?Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lin

MARIA VI MÅSTE PRATA <3
PUSss

2007-04-03 @ 20:51:04
Postat av: Lin

MARIA VI MÅSTE PRATA <3
PUSss

2007-04-03 @ 20:51:08
Postat av: Mariaaa

Okidoki:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback