VAD MAN HAR LÄNGTAT..

..Efter denna helg..i alla fall jag:)
Idag har det varit en helt ok dag, hann inte hämta gympakläderna i skåpet så jag fick ha mina vanliga kläder. Först var det teori i orientering. Hatar orientering. Men men. Resten av lektionen satt jag och Sandra och skrattade åt de andra som fortsatte att ha gympa. Efter det var det lästid då jag och Santeri fick dela bok haha jo det var lite kul. På spanskan hände inget förutom att en del gjorte prov och att typ resten inte jobbade:) Men det är deras val och det kan man förstå:) Sedan var det matte som gick helt ok, det var lite svårt.

Till lunch var det hönssoppa. Låter inte det mycket hemskare än kycklingsoppa? Hrm, det tycker jag. Sedan gick jag, Josefin, Cornelia, Gustav och Olle till ICA. Jag och Josefin köpte some candy, det är ju ändå fredag! Ikväll blir det nog btw dipp med grönsaker och kanske chips. Mums.
Jag kom precis i tid till svenskan och idag lämnade jag in deckaren! Ojojoj. Kom just på att det var onödigt att skriva rent eftersom han kommer att läsa hela och sedan se det renskrivna! Haha, jaja det går säkert bra i alla fall. Sedan slutade jag, kvart över två! Underbart! Fast skönt väder var det då inte. Mulet och blåsigt. Bu för det.

Nu ska jag nog kolla lite på tv, ha en trevligt helg!

Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Nice price vad kul. Ha det bra! Kram Syrran.

2007-04-20 @ 16:28:56
Postat av: Mariaaa

Jaa:) Du med! Kram kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback