TORSDAG

Oj oj oj vad mätt man är!

Har precis ätit middag och innan det tränade jag och Lin idag igen! Fast idag tränade vi 45min istället för 30 + att jag körde hårdare! Duktigt duktigt! Och någon dag ska vi göra typ arobics(video):)

Idag har vi varit på stan, först drog vi till söder och kollade runt i lite Second-hand och i andra butiker och åt även lunch! Mysigt mysigt. Sedan drog vi till stan och Åhlens(där Lin köpte örhängena) och sedan till Lagerhaus där jag köpte lite saker(säger dock inte till vem:)).

Vi drog hem och tränade! Lin skulle ringa lite senare, vi skulle göra något:) Sedan måste jag fixa pappas present jag köpte här i veckan....men ni får inte veta vad det är än:D
Ojoj nu kom det post ska kolla vad det var!


Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Lin är bäst

Jag har hittat massa videor!!
Roligt va?
Ska bara äta sen ringer jag.. fast mamma har inte kommit än :(
PUssss

2007-04-12 @ 19:18:38
Postat av: Maria

Mucho bravO!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback