TIIISDAG

image566

Då var det tisdag igen. Och varför inte börja med en posebild på mig?

Idag hade Josefin bytt med Cornelia som var hemma igår pga magont. Nu var det Josefins tur. Krya på dig!
Jag hängde med Cornelia i skolan idag och ja..det hände väl inte något jättespeciellt, orkar inte skriva om hela skoldagen:) Jag säger som Lin, ni får ringa istället!

Det skulle egentligen varit dans idag men jag har massa läxor så jag får hoppa det. Har både svenska och So, suck, bara det är jobbigt och så har jag då spanska fast det är till på tisdag och egentligen skulle väl jag göra hkk men har det i skolan och orkar inte så...ja. Har typ gäspat hela dagen idag konstant, det kan skolan intyga om.

Just nu känner jag att jag skulle vilja ha lite mer schyssta toppar med något tryck, får väl leta lite. Har du något tips? Har sett några i alla fall....jaja. Och ikväll är det ju då Desperate Houswives som jag antagligen kommer att sitta och kolla på kl 21.00 idag. Nu ska jag göra annat! Ciao!<3


Slogan Tee
Schysst top från Topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback