PÅSKLOV

Då har man äntligen påsklov. Äntligeeen! Har sett Fantomen på operan med mamma, en musikal. Den var väl rätt bra, för lång bara. Och imorgon blir det mer film fast på bio. Ska se La Vie En Rose tillsammans med mami. Annars vet jag inte vad som händer imorgon, we will see.

På lördag blir det påskdag. Johan, Micke, Magdalena & Cissi kommer hit och så blir det middag och så och påskäggsletning, haha gud så roligt;) :) Just nu är jag i alla fall proppmätt på godis, men imorgon är det ju en annan dag. Vi kan ju ta en liten dagens lista, det var länge sedan:

Dagens låt: Honey and the moon - Joseph Arthur
Dagens dusch: Oj det hade jag glömt;D Det blir imorgon.
Dagens frisyr:Uppsatt.
Dagens smink: Mascara.
Dagens händelse: Lite skola, film mm
Dagens planer: Gå och lägga mig;)
Dagens vill ha: ,Miu Miu väskan!
Dagens drog: Nothing.
Dagens tråkigaste: Sjuka och skola.
Dagens måste: Sova :)
Dagens dricka: Vatten & te.
Dagens köp: Inget idag.
Dagens mat: Godis!
Dagens sjuka: Snuvig, ont i hals och öron:/
Dagens mående: Sådär.
Dagens kläder: Svart kofta från H&M, Gult linne från Sisters, Sidensjal från Second hand, Jeans från Att.(Åhlens). Se inlägg längre ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback