ONSDAG

image561Inlägget inleds med en liten bild på Lin:)




Gäsp...vad gör jag uppe?

Idag har jag varit med Lin. Vi var på stan och letade efter ett par örhängen hon vill ha och kollade runt lite allmänt. Vi åt lunch (tillslut) vid tre i Humlegården efter att ha letat efter någon Sandy' s med sol! Det slutade då med att vi köpte och tog med oss till Humlegården.

Sedan var vi hemma hos mig och vid elva någon gång gick hon hem och jag kommade på det bandade Grey's Anatomy. Bra som vanligt!
När vi var på stan tänkte jag köpa ett par örhängen på Åhlens men eftersom mamma jobbar så nära kunde hon göra det istället. Och jag fick två! De jag ville ha(ett par rosa) och ett par pärlörhängen, tack tack:) Jag behöver örhängen med långa piggar, mina öronsnibbar är tjocka:)

Det har i alla fall varit en bra dag fast det var lite jobbigt imorse då jag bara vill krypa ner i sängen igen. Men det gick ju inte eftersom jag skulle träffa Lin:) Och juste, vi provade träningsvideon som mamma aldrig använt haha det var lite roligt, så då har man tränat lite idag. Duktigt duktigt!

Tror jag ska lägga mig snart, börjar känna mig trött...God natt och dröm sött!

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lin

JAG ÄLSKAR DINA ÖRONSNIBBAR <3 Så söta! ;)
Vi ska träna idag med :P
Pusss

2007-04-12 @ 11:22:31
Postat av: Lin

Dom är så söta!
Vi ska träna idag igen!

2007-04-12 @ 11:22:56
Postat av: Mariaaa

Hihi tack fast dina är sötaree:) Japp gud så duktigta vi är, 45 minuter hårdträning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback