100 ÅRS PARTY

Today is the day. Pappas födelsedag.

Kicki väckte mig vid ca08.00 och så gick jag, Sofia och Kicki upp till pappa med fruktost på sängen och presenter. Så sjöng vi lite fint också:)
Av mig fick pappa ett fotoalbum med bilder på mig och honom och lite andra också då. Av Sofia fick han en ram hon gjort aldeles själv och av Kicki en iPod nano, en svart. Nice price. Och ikväll blir det då mer, på 100års partyt!

Jag tror gästerna kommer ikväll, syskonen Ottosson ska då vara servitriser:) Outfiten kommer kanske upp senare. Jag ska i alla fall ha på mig:

-Vit klänning, H&M
-Fjärilskärpet(tror jag), från mormor
- Björnborg skorna


Och så har jag precis målat naglarna. Det gick helt okej, de blev inte perfekta men men. Silver såklart. Tidigare idag åkte också jag och Kicki och hämtade mina kläder och så handlade vi lite saker. Trevlans.

Bloggar antagligen imorgon eller senare idag kanske:D. Puss och kram!



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback