Skriver igen..

Nu ska jag skriva mer:) Just nu håller pappa på att försöka laga mat och samtidigt, vilket resulterar att han lätt blir sur. Men man får vara på gott humör själv:) Det luktar i alla fall jättegott! Johan ska komma hit också och äta middag, det gör säkert pappa gladare. Sen ska vi + lasse och inga-lill kolla när kicki sjunger med sin kör. Det blir kanske halv kul men jag följer med iaf. Det är lite jobbigt för jag har bara ett par kläder att ha på mig just nu för pappa hann inte hämta dem igår när vi skulle bort till ida och hennes familj och idag var mamma inte vaken när han kom så jag får se on han hämtar dem idag, imorron eller inte alls, för jag ska ändå till gärdet imorgon. Imorgon tror jag inget spec händer,kanske att jag är med lin eller sandra? Kanske kanske:D

Men nu ska jag dra, ska äta om ca 20 min. Kanske skriver ännu mer sen!


Massa pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Lin

Din lilla dissare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback