Ny datorskärm...

Nu har vi köpt en ny datorskärm, en plattis:) Den är jättefin.
Idag har jag varit hemma mådde dåligt. Och sandra och resten av klassen sprang två varv runt gärdet! Duktigt:) Jag skulle aldrig kunna spring två, kanske om jag blev jagad av en mördare...haha.

Det här vill jag ha NU!:
Massa klänningar!!
Långa svarta tröjor!!
Fler svarta, vita och andra fina färgade linnen!!
Vita och svarta shorts!!
Svarta pumps!!
Guldiga pumps!!
Svarta ballerinaskor(lackade eller i mocka?)!!
Gubbshorts!!
Massa fina koftor!!
Jeans!!
Mörkrött nagellack!!
Massa halsband!!
Svart och vitt hårband!!

Och mkt mer som vanligt!

Längtar så mkt till 27 december, kan ni fatta?! New York och Florida! Eget rum med Soffi och Lisa!
Haha det kommer bli UNDERBART<3


Glada pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback