Lite nya kläder:D

Den här dagen började med att en ganska trött maria skulle gå till skolan. Vi var ganska sena så jag försökte gå ganska snabbt. Sen hade vi typ en tipsrunda med hälsofrågor -  Boring!
Och så fortsatte dagen med massa hälso grejor, bla. var vi på gärdet. Sen tog skoldagen äntligen slut! Så ringde jag mamma och vi träffades i Karlaplans T - bana. Sen åkte vi ner på stan, jag kan säga att jag är väldigt trött i fötterna just nu. Vi gick runt och kollade lite, bla. på gina tricot där jag provade massa saker som ser jättefina ut på galjen, men inte var så fina på. Men jag köpte en grårandig T - shirt och ett svart längre linne. Segick vi till Vila i gallerian, där jag köpte ett vitt långt linne och en omlottkofta, eller vad jag ska säga. Ska lägga ut bilder sen, om jag hittar min kamera.
Och så åt vi på stan, jättetigigt, men jag var hungrig:P Pratade just med pappa, ska få praoa på expressen! Puh vad skönt. Fast i nian ska jag nog försöka hitta ngt roligare, en tidning kanske eller nått:) Jag kommer nog mest få sortera papper eller nått nu, men det gör inget:) Snart kanske jag ska göra något med lin och sandra, eller bara nån av dem. Det blir säkert jättekul, hoppas de kan göra nått! De skulle ner till fältan och göra nått men jag orkade inte följa med eftersom jag precis hade varit nere:) Men nu ska jag gå.


Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback