Dance dance move your body:)

Idag ska jag dansa:) Men just nu ser mitt schema ut såhär:

Schema från 15:04 - 16:55
Skriva klart bloggen
Säga hej till mamma
Göra nudlar
Kolla på Grey´s anatomy medan jag äter nudlar.
Plocka ut och ställa i diskmaskinen.
Kolla en stund till på grey´s anatomy
Byta om
Fylla vattenflaska¨
Säga hejdå
Gå och möta sandra och lin och tillsammans gå till dansen:)

Det tycker jag är ett Väääääldigt bra schema. Vad tycker du?

Just nu sitter jag alltså och sktriver blogg, samtidigt som jag håller på med min nya rosa nokia mobil och lyssnar på mina nya högtalare - som är kopplade till min iPod. Alltså ett par iPod högtalare! De är jättebra.:)

Men nu ska jag koka nudlar.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback