Viktor & Rolf

Den 9 nov kommer det vara fullpackat med folk på utvalda H&M butiker. Det är nämligen då man kan köpa kläderna Viktor & Rolf har designat åt H&M. Kollade själv på H&Ms hemsida och såg några söta saker så hade tänkt åka ner och kolla på då. Ett par skor tyckte jag mycket om(på bilden i alla fall).
Sen så kollade jag lite på kläd-bild-specialer på expressen.se och såg ett par fina skor och en fin tröja som jag gärna skulle ha. Kanske ska prova tröjan någon dag.
I helgen hittade jag en ganska fin mössa på Wedins vit och en sån typ jag vill ha. Men ska kolla på mössor på c/o stockholm imorron och se om jag hittar något fint där:)

tröjaTröja från H&M

sko!
Sko

vr
En av klänningarna från Viktor & Rolfs kollektion. Det är de skorna på bilden jag vill ha!

Men nu ska jag sova.
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback