På Onsdag

Jaha, nu sitter jag här på Lidingö, alla sover och jag sitter här och funderar på om jag också ska gå och lägga mig snart. Är ganska trött, så det skulle vara ganska logiskt att göra det med jag vet inte...sitter ett tag till:)
Idag har jag bla. varit i Täby centrum. Japp det är sant. Va där med pap&co och kollade runt och fikade.

Sen handlade vi mat i Brevik och när vi kom hem så gick jag och Sofia och köpte saker och gjorde en halloween runda haha. Så man kan säga att jag har firat Halloween första gången typ en vecka tidigare än allhelgona men det e skitmörkt här så det passade jättebra.

Sandra kommer du ihåg förra året? Det gör jag..

Sen har vi kollat på en film också "När hjärtat blir varmt" hette den var ganska bra.
när hjörtat
På onsdag börjar O.C.. Vet ni hur mycket jag längtar? Nej mer än vad ni tror. Tisdag Desperate Housewives och onsdagar O.C., gud vad härligt! Som på gamla goda tiden:)
o.c.

O.C.

oc
O.C.

Många glada men trötta kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback