Nyöppnad H&M

Jag har varit på den nyöppnade H&M idag.
Jag kan säga att den verkade jättebra och sto, fast att det var jättemycket folk. Det var verkligen mycket folk! Jag tog jättemycket kläder, kände mig lite udda från mängden när jag stötte i dem med mina 10 plagg medan gick med typ två:) Men jag älskar att ta in jättemycket kläder i provrummet. Det fanns jättemycket snygga kläder, tyckte i alla fall jag och det slutade med att jag köpte 2 saker. En grå klänning och en svart tröja. Till klänningen hade jag tänkt ha ett skärp eller band till, ska lägga in bilder sen!
Men jag har gjort andra saker idag också. Tex att vara i skolan.
Den här veckan har jag fått betygen:
Matteprovet: VG+
Engelskaprovet: VG+
SO-prov: VG+
Spanskaprov: VG(  han satte inte ut + och -)
Och på torsdag ska jag få veta mitt betyg i Bild! Men känner mig jättenöjd än så länge, inget IG och inget G(fast att det är bra också), så det är super :D

Men nu ska jag äta min underbara mammas middag:)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Honeydew

Duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback