Lite kläder att ha hos pappa...

Idag köpte vi lite kläder som jag kunde ha hos pappa, bla underkläder, strumpor, mysmunkjacka + byxor och pjamas( hotpants + linne). Skönt att ha:) Sen tog jag några tröjor och linne från mamma som jag typ aldrig använder och tog till pappa att ha ifall att det blir som förra pappahelgen, då jag bara hade ett par kläder att använda.


Igår hade Sofia sin melodifestival, då jag först fick sminka henne på 2 till, sen fick jag sminka en till lite och sen skulle jag filma melodifestivalen. När alla hade gjort sitt bidrag var jag och kicki "röstcentralen" där alla fick komma och säga sina röster till. Sej presenterades vinnaren och de fick priser. Alla fick blommor:) Sedan var det mat! De satt i vardagsrummet medan jag, pappa och kicki åt annat i köket, mumsi! Det var supergott. Sen var det ju idol som jag kollade på, sedan Hey baberiba, familjen var klart bäst och så fortsatte kvällen. Det var en rolig kväll:) Jag var Jättetrött och somnade sött fort.

Alltså, idag är jag vääääldigt trött, men ser fram emot praoveckan på expressen! Så var försiktiga med vad ni säger... :P

Ha en superhelg!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback