Lista - check!

Detta vad är listan jag skrev den 2006-sep-22 19:21:58. Om det är ↑( pil uppåt) har jag köpt det/den. Är det en sak som jag inte har köpt än men fortfarande vill ha är det en → ( pil åt sidan) och är det en ny sak är det ett ♥. Vill jag inte har det längre sätter jag först en ↓(pil neråt) men nästa gång jag gör listan tar jag bort det.




Det här vill jag ha NU!:
Massa klänningar!!
  
Långa svarta tröjor!!  
Fler svarta, vita och andra fina färgade linnen!!  
Vita och svarta shorts!!  
Svarta pumps!!  
Mysig tjocktröja!    ↑
Guldiga pumps!!  
Ankelboots!!
Svarta ballerinaskor(lackade eller i mocka?)!!  
Gubbshorts!!  
Fina underkläder
Massa fina koftor!!  
Jeans!!  
Mörkrött nagellack!!  
Massa halsband!!  
Svart och vitt hårband!!  
Läppglans!!  


Och lite till :o)

Resultat:

Uppåtpilar ↑ : 4st
Sid pilar → :  12st
Neråtpilar ↓:  1st

Alltså:
Jag vill ha lite nytt, vill ha det mesta som stod där och har ändrat mig om nagellacket.
Just nu föredrar jag mitt röda nagellack( ganska klarrött fast ändå inte)  som är det Perfekta färgen utan att få tantvarning!


Det var allt för mig sålänge:)

Kramar till alla snyggingar, skriv en kommentar;)








Längtar så mkt till 27 december, kan ni fatta?! New York och Florida! Eget rum med Soffi och Lisa!
Haha det kommer bli UNDERBART<3


Glada pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback